Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69262
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorOsadchuk, Oleksandr-
dc.date.accessioned2025-01-12T15:10:49Z-
dc.date.available2025-01-12T15:10:49Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationOsadchuk O. Methods for building predictive analytics of consumer behavior when purchasing a basic grocery basket using AI. Актуальні питання економіки, обліку, фінансів та управління персоналом: збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2024. С. 8–14.uk
dc.identifier.isbn978-617-8321-40-6-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69262-
dc.language.isoenuk
dc.relation.ispartofseriesАктуальні питання економіки, обліку, фінансів та управління персоналом;-
dc.titleMethods for building predictive analytics of consumer behavior when purchasing a basic grocery basket using AIuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання економіки, обліку, фінансів та управління персоналом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8-14.pdf686.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.