Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69262
Назва: Methods for building predictive analytics of consumer behavior when purchasing a basic grocery basket using AI
Автори: Osadchuk, Oleksandr
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Osadchuk O. Methods for building predictive analytics of consumer behavior when purchasing a basic grocery basket using AI. Актуальні питання економіки, обліку, фінансів та управління персоналом: збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2024. С. 8–14.
Серія/номер: Актуальні питання економіки, обліку, фінансів та управління персоналом;
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69262
ISBN: 978-617-8321-40-6
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання економіки, обліку, фінансів та управління персоналом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8-14.pdf686.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.