Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69464
Title: | Удосконалення шляхів впровадження технологій дистанційного навчання англійської мови у педагогічних закладах вищої освіти в умовах військового конфлікту |
Other Titles: | Удосконалення шляхів впровадження технологій дистанційного навчання англійської мови у педагогічних закладах вищої освіти в умовах військового конфлікту |
Authors: | Данилюк, Вікторія Процько, Євгенія Негрівода, Олена |
Keywords: | підготовка вчителів англійської мови, дистанційне навчання, педагогічний заклад вищої освіти, інформаційно-комунікаційні технології, засоби навчання, соціальні мережі |
Issue Date: | 12-Sep-2023 |
Citation: | Процько Є., Негрівода О., Данилюк В. Удосконалення шляхів впровадження технологій дистанційного навчання англійської мови у педагогічних закладах вищої освіти в умовах військового конфлікту. «Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)»: журнал. 2023. № 8(14).С. 738-751 |
Abstract: | Нині для педагогічних закладів вищої освіти стає важливим завданням забезпечити якісне навчання попри негативні впливи зовнішніх обставин. У цьому контексті важливим є дослідження шляхів впровадження технологій дистанційного навчання англійської мови у педагогічних закладах вищої освіти в умовах військового конфлікту. У статті досліджено можливості застосування сучасних технологій та онлайн-ресурсів у процесі дистанційного навчання. Розглянуто інноваційні підходи до навчання, зокрема використання інтерактивних онлайн-інструментів, таких як кросворди, тестові завдання, презентації та інтерактивні дошки. Здійснено аналіз ролі цих засобів у забезпеченні активної практики, поглибленого розуміння та підвищення мотивації студентів до вивчення англійської мови. Визначено можливість інтерактивного спілкування та співпраці в режимі онлайн, що сприяє формуванню іншомовних комунікативних навичок. |
Description: | Виокремлено переваги цих методів у дистанційному навчанні та їх потенціал для покращення освітнього процесу. Визначено, що аудіо- та відеоматеріали допомагають студентам розширити словниковий запас, покращити вимову та розуміння на слух. Зазначено, що такий підхід дозволяє студентам навчатися у зручний для них час та темп, а також розвивати навички самостійності та самоорганізації. Визначено, що використання інтерактивних онлайн-інструментів та засобів мультимедіа сприяє активізації пізнавальної діяльності майбутніх учителів англійської мови, підвищенню мотивації до вивчення та розвитку компетентностей, які є необхідними для успішної комунікації та самореалізації в сучасному світі |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69464 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри міжнародних комунікацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Вісник 12 вересня 2023.docx | 12.83 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.