Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69468
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вайнагій, Тетяна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Данилюк, Вікторія Олегівна | - |
dc.contributor.author | Коваль, Людмила Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-16T12:30:07Z | - |
dc.date.available | 2025-01-16T12:30:07Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Вайнагій Т.М., Коваль Л.О., Данилюк В.О. Формування навичок міжкультурної комунікації як компоненту англомовної професійно орієнтованої компетентності студентів немовних спеціальностей. Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». 2024. Вип.68. т 1. 271 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69468 | - |
dc.description | Для досягнення поставленої мети було проаналізовано ряд сучасних англомовних досліджень, присвячених методологічним проблемам навчання англійської мови загального спрямування та англійської мови за професійним спрямуванням у розрізі міжкультурної освіти. Основна увага була присвячена трактуванню понять міжкультурної комунікації, міжкультурної компетентності та міжкультурної комунікативної компетентності. | uk |
dc.description.abstract | Статтю присвячено проблемі формування навичок міжкультурної комунікації як компоненту англомовної професійно орієнтованої компетентності студентів немовних спеціальностей. Пояснено, що у сучасному глобальному професійному середовищі англійська мова є інструментом інтернаціональної взаємодії, а відтак ефективна англомовна фахово орієнтована комунікація передбачає сформовану англомовну професійно орієнтовану компетентність, одним з інтегральних аспектів якої є володіння навичками міжкультурної комунікації. Водночас виявлено, що традиційна методика навчання англійської мови за професійним спрямуванням не передбачає формування навичок міжкультурного спілкування. Відтак мета статті полягала у з’ясуванні сутності поняття «міжкультурна комунікація» та його змісту у межах курсу англійської мови за професійним спрямуванням, а також визначенні дієвих шляхів формування навичок міжкультурної комунікації як компонента англомовної професійно орієнтованої компетентності студентів немовних спеціальностей в умовах реалій сучасної вищої школи. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | англійська мова за професійним спрямуванням, міжкультурна комунікація, англомовна професійно орієнтована компетентність, міжкультурна комунікативна компетентність, студенти немовних спеціальностей, модель «PEER», коло ідентичностей та ролей | uk |
dc.title | Формування навичок міжкультурної комунікації як компоненту англомовної професійно орієнтованої компетентності студентів немовних спеціальностей | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри міжнародних комунікацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Науковий журнал Інноваційна педагогіка 2024.docx | 17.78 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.