Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69468
Назва: | Формування навичок міжкультурної комунікації як компоненту англомовної професійно орієнтованої компетентності студентів немовних спеціальностей |
Автори: | Вайнагій, Тетяна Данилюк, Вікторія Коваль, Людмила |
Ключові слова: | англійська мова за професійним спрямуванням, міжкультурна комунікація, англомовна професійно орієнтована компетентність, міжкультурна комунікативна компетентність, студенти немовних спеціальностей, модель «PEER», коло ідентичностей та ролей |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Вайнагій Т.М., Коваль Л.О., Данилюк В.О. Формування навичок міжкультурної комунікації як компоненту англомовної професійно орієнтованої компетентності студентів немовних спеціальностей. Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». 2024. Вип.68. т 1. 271 с. |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено проблемі формування навичок міжкультурної комунікації як компоненту англомовної професійно орієнтованої компетентності студентів немовних спеціальностей. Пояснено, що у сучасному глобальному професійному середовищі англійська мова є інструментом інтернаціональної взаємодії, а відтак ефективна англомовна фахово орієнтована комунікація передбачає сформовану англомовну професійно орієнтовану компетентність, одним з інтегральних аспектів якої є володіння навичками міжкультурної комунікації. Водночас виявлено, що традиційна методика навчання англійської мови за професійним спрямуванням не передбачає формування навичок міжкультурного спілкування. Відтак мета статті полягала у з’ясуванні сутності поняття «міжкультурна комунікація» та його змісту у межах курсу англійської мови за професійним спрямуванням, а також визначенні дієвих шляхів формування навичок міжкультурної комунікації як компонента англомовної професійно орієнтованої компетентності студентів немовних спеціальностей в умовах реалій сучасної вищої школи. |
Опис: | Для досягнення поставленої мети було проаналізовано ряд сучасних англомовних досліджень, присвячених методологічним проблемам навчання англійської мови загального спрямування та англійської мови за професійним спрямуванням у розрізі міжкультурної освіти. Основна увага була присвячена трактуванню понять міжкультурної комунікації, міжкультурної компетентності та міжкультурної комунікативної компетентності. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69468 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри міжнародних комунікацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Науковий журнал Інноваційна педагогіка 2024.docx | 17.78 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.