Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69468
Title: Формування навичок міжкультурної комунікації як компоненту англомовної професійно орієнтованої компетентності студентів немовних спеціальностей
Authors: Вайнагій, Тетяна
Данилюк, Вікторія
Коваль, Людмила
Keywords: англійська мова за професійним спрямуванням, міжкультурна комунікація, англомовна професійно орієнтована компетентність, міжкультурна комунікативна компетентність, студенти немовних спеціальностей, модель «PEER», коло ідентичностей та ролей
Issue Date: 2024
Citation: Вайнагій Т.М., Коваль Л.О., Данилюк В.О. Формування навичок міжкультурної комунікації як компоненту англомовної професійно орієнтованої компетентності студентів немовних спеціальностей. Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». 2024. Вип.68. т 1. 271 с.
Abstract: Статтю присвячено проблемі формування навичок міжкультурної комунікації як компоненту англомовної професійно орієнтованої компетентності студентів немовних спеціальностей. Пояснено, що у сучасному глобальному професійному середовищі англійська мова є інструментом інтернаціональної взаємодії, а відтак ефективна англомовна фахово орієнтована комунікація передбачає сформовану англомовну професійно орієнтовану компетентність, одним з інтегральних аспектів якої є володіння навичками міжкультурної комунікації. Водночас виявлено, що традиційна методика навчання англійської мови за професійним спрямуванням не передбачає формування навичок міжкультурного спілкування. Відтак мета статті полягала у з’ясуванні сутності поняття «міжкультурна комунікація» та його змісту у межах курсу англійської мови за професійним спрямуванням, а також визначенні дієвих шляхів формування навичок міжкультурної комунікації як компонента англомовної професійно орієнтованої компетентності студентів немовних спеціальностей в умовах реалій сучасної вищої школи.
Description: Для досягнення поставленої мети було проаналізовано ряд сучасних англомовних досліджень, присвячених методологічним проблемам навчання англійської мови загального спрямування та англійської мови за професійним спрямуванням у розрізі міжкультурної освіти. Основна увага була присвячена трактуванню понять міжкультурної комунікації, міжкультурної компетентності та міжкультурної комунікативної компетентності.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69468
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри міжнародних комунікацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Науковий журнал Інноваційна педагогіка 2024.docx17.78 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.