Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69470
Title: Використання інформаційно-комунікаційних технологій дистанційного навчання англійської мови
Authors: Данилюк, Вікторія Олегівна
Keywords: Інформаційно-комунікативні технології, методи навчання, технічні засоби навчання, інформаційно – пошукові системи, дистанційне навчання.
Issue Date: 23-May-2024
Citation: Данилюк В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій дистанційного навчання англійської мови. Університетська наука - 2024: тези доп. Міжнар. науково-техн. конф. (Дніпро, 23-24 травня 2024 р): в 3 т. Т. 2: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту, соціально-гуманітарний, інженерної та мовної підготовки / ДВНЗ «ПДТУ». – Дніпро: ПДТУ, 2024. С. 220-222
Abstract: Інформаційно-комунікативні технології в освіті – це не просто засоби навчання, а й якісно нові технології в підготовці конкурентоздатних фахівців. Вони дозволяють істотно розширити творчий потенціал студентів, виходячи за рамки традиційної моделі навчання. Вміння вчитися самостійно набувається з застосуванням електронних навчальних матеріалів, освітніх баз даних, комп’ютерних навчальних програм, систем тестування. Навчити студентів користуватися можливостями самостійної роботи з урахуванням інформаційно-комунікативних технологій – це складний і тривалий процес
Description: У сучасному світі науково-технічного прогресу суттєвої популярності набувають інформаційно-комунікативні технології. Інформаційно-комунікаційні технології навчання – це сукупність методів і технічних засобів застосування інформаційних технологій на основі комп'ютерних мереж і засобів зв'язку для забезпечення ефективного процесу навчання.
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69470
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри міжнародних комунікацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маріуполь Дніпро 2024.docx15.74 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.