Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6988
Title: Комунікативна стратегія сучасних українських журналів для жінок
Authors: Шаповалова, Галина Валентинівна
Keywords: комунікативна мета, комунікативна стратегія, жіночий журнал, формально-змістові особливості, стратегія мовленнєвого спілкування
Issue Date: 2009
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Шаповалова, Г. Комунікативна стратегія сучасних українських журналів для жінок / Г. Шаповалова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія / редкол.: Ю.М. Бідзіля (голова), В.В. Барчан, Л.О. Белей та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2009. – Вип. 20. – С. 97–101. – Бібліогр.: с. 101 (6 назв).
Series/Report no.: Філологія;
Abstract: На основі аналізу сучасних часописів у статті досліджується комунікативна стратегія журналів, орієнтованих на жіночу аудиторію. Зокрема, автор розглядає формально-змістові особливості жіночих видань як безпосереднє втілення комунікативної стратегії. Ключові слова: комунікативна мета, комунікативна стратегія, жіночий журнал, формально-змістові особливості, стратегія мовленнєвого спілкування.
The article, based on the analysis of modern periodicals, deals with the communicative strategy of magazines focused on women audience. In particular, the author consider formal and contextual peculiarities of women’s periodicals as a direct representation of communicative strategy. Key words: communicative purpose, communicative strategy, women’s magazine, formal and contextual peculiarities, the strategy of speech communication.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6988
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ. Серія : Філологія. Випуск 20 - 2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КОМУНІКАТИВНА СТРАТЕГІЯ СУЧАСНИХ.pdf307.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.