Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70068
Назва: | Primary schools in the british system of education |
Інші назви: | Початкова школа в системі освіти Великої Британії |
Автори: | Милян, Жанна Іванівна |
Ключові слова: | primary school, education, British system of education, state schools, private schools, alternative schools, boarding schools, values-based education, початкова школа, освіта, британська система освіти, державні школи, приватні школи, школи-пансіонати, альтернативні школи, ціннісне виховання |
Дата публікації: | 2022 |
Бібліографічний опис: | Милян Ж. І. Початкова школа в системі освіти Великої Британії. Norwegian Journal of development of the International Science. 2022. Vol. 77(2.). Р. 28–31 |
Серія/номер: | Norwegian Journal of development of the International Science; |
Короткий огляд (реферат): | This article deals with the questions of educational work with children in the primary schools. British experience
is discussed. Based on the analysis of the scientific literature, it is established that there are 5 stages in the
educational system of Great Britain: preschool / pre-primary education, primary education, secondary education,
further education, higher education. In Great Britain state and private schools exist, as well as alternative and
boarding schools. Primary schools are considered as very important part of the educational system of Great Britain.
The main peculiarities of the educational work with the children of primary schools are analyzed. В статті розглядаються питання навчально-виховної роботи з дітьми у початковій школі на основі британського досвіду. В результаті аналізу наукової літератури виявлено 5 ступенів в системі освіти Ве- ликої Британії (дошкільна, початкова, середня, професійна, вища). У Великій Британії існують державні і приватні школи, школи-пансіонати, альтернативні школи. Початкова ланка розглядається як одна з важ- ливих складових британської системи освіти. Аналізуються основні особливості організації навчально- виховного процесу в початковій школі Великої Британії. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70068 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
28.pdf | 650.25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.