Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70453
Title: | Шляхи творчого використання історичного досвіду пропаганди ідей морального виховання у фахових періодичних ЗМІ |
Other Titles: | Ways oj' creative use of liistorical experience of tlie promotion of tl,e ideas of moral education іn professional periodic media. |
Authors: | Ваколя, Зоряна Михайлівна |
Keywords: | особистість., моральне виховання, досвід,, урок,, personality, moral education, experience,, lesson, |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | УжНУ " Говерла" |
Citation: | Ваколя, З. Шляхи творчого використання історичного досвіду пропаганди ідей морального виховання у фахових періодичних ЗМІ / З. Ваколя // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – №Вип. 1 (6). – С. 12–18. – Бібліогр.: с. 18 (13 назв). – рез. укр., англ. |
Series/Report no.: | Педагогічні інновації у фаховій освіті; |
Abstract: | У статті аналізується феномен морального виховання у фахових періодичних ЗМІ крізь шляхи творчого використання історичного досвіду. Доводиться, що моральне виховання є стрижневим шляхом виховання, що формує соціальну компетентність та є найвагомі-utuм важелем організації особистості. Тhе article dwells оn the phenomenon of moral education іn professional periodic media through the ways of creative use of histшical experience. The author proves that moral education is а core way of education which shapes social competence and is the most significant lever of а personality 's organization |
Description: | https://drive.google.com/file/d/1L_f1KFU_8xOwYYNJPy2Li05IPFs99xBl/view?usp=sharing |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70453 |
Appears in Collections: | Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6). 2015 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка.pdf | 295.3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.