Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70453
Назва: Шляхи творчого використання історичного досвіду пропаганди ідей морального виховання у фахових періодичних ЗМІ
Інші назви: Ways oj' creative use of liistorical experience of tlie promotion of tl,e ideas of moral education іn professional periodic media.
Автори: Ваколя, Зоряна Михайлівна
Ключові слова: особистість., моральне виховання, досвід,, урок,, personality, moral education, experience,, lesson,
Дата публікації: 2015
Видавництво: УжНУ " Говерла"
Бібліографічний опис: Ваколя, З. Шляхи творчого використання історичного досвіду пропаганди ідей морального виховання у фахових періодичних ЗМІ / З. Ваколя // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – №Вип. 1 (6). – С. 12–18. – Бібліогр.: с. 18 (13 назв). – рез. укр., англ.
Серія/номер: Педагогічні інновації у фаховій освіті;
Короткий огляд (реферат): У статті аналізується феномен морального виховання у фахових періодичних ЗМІ крізь шляхи творчого використання історичного досвіду. Доводиться, що моральне вихован­ня є стрижневим шляхом виховання, що формує соціальну компетентність та є найвагомі-utuм важелем організації особистості.
Тhе article dwells оn the phenomenon of moral education іn professional periodic media through the ways of creative use of histшical experience. The author proves that moral education is а core way of education which shapes social competence and is the most significant lever of а personality 's organization
Опис: https://drive.google.com/file/d/1L_f1KFU_8xOwYYNJPy2Li05IPFs99xBl/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70453
Розташовується у зібраннях:Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6). 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка.pdf295.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.