Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70457
Title: Практика навчання пунктуації учнів початкової школи
Other Titles: Practice of teaching punctuation to studentsfrom elementary school.
Authors: Гончарук, Олена Миколаївна
Keywords: аналіз,, знання,, система вправ і завдань., уміння,, програма,, підручники,, пунктуація,, методика,, розділові знаки,, analysis,, program tutorials,, textbooks,, punctuation,, methodology,, signs of punctuation, technique, knowledge,, skills,, system of exercises and tasks.
Issue Date: 2015
Publisher: УжНУ " Говерла"
Citation: Гончарук, О. Практика навчання пунктуації учнів початкової школи / О. Гончарук // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 25–30. – Бібліогр.: с. 29–30 (9 назв). – рез. укр., англ.
Series/Report no.: Педагогічні інновації у фаховій освіті;
Abstract: Актуальність статті зумовлена відсутністю методики формування пунктуаційних умінь учнів початкових класів. Запропоновано аналіз програм, підручників, методичних посі­бників та результати констатувального зрізу, які доводять потребу створення експериме­нтальної методики формування пунктуаційної грамотності молодших школярів.
The relevance of the article is caused bу the lack of methods for forming punctuation skills іn elementary school students. It is proposed the analysis of programs, textbooks, methodical manuals and the results of the ascertain section, which prove the needs of the creation of experimental methods of punctuation literacy formation іn junior school-children.
Description: https://drive.google.com/file/d/1q8sPwlOmOe6--eF1_poNOxEojl7an3a7/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70457
Appears in Collections:Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6). 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка.pdf295.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.