Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70463
Назва: Вплив мовного питання на розвиток змісту гуманітарної освіти в школах Підкарпатської Русі
Інші назви: Тhе influence оf the language question оn the development of the liumani-ties education іn the Carpatliian Rus.
Автори: Депчинська, Іветта Аттіліївна
Росул, Василь Васильович
Ключові слова: гуманітарна освіта,, мовне питання, школа,, Закарпаття,, education іn humanities,, school,, Thranscarpathia,, language question.
Дата публікації: 2015
Видавництво: УжНУ " Говерла"
Бібліографічний опис: Депчинська, І. Вплив мовного питання на розвиток змісту гуманітарної освіти в школах Підкарпатської Русі / І. Депчинська, В. Росул // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 36–42. – Бібліогр.: с. 41–42 (15 назв). – рез. укр., англ.
Серія/номер: Педагогічні інновації у фаховій освіті;
Короткий огляд (реферат): Основою розвитку гуманітарного знат-tя є мова, як носій національних цінностей, ві­дображених в історико-культурному спадку, етно-ментальних та релігійних артефактах. У статті розкриваються особливості розвитку змісту шкільної гуманітарної освіти на За­карпатті в період 1919-1939 рр. в умовах існування проблеми, що отримала назву «мовне питання». Розкриваються складні обставини, породженні протистоянням між представ­никами різних напрямів, щодо питання мови навчання мови у школі: «русофілами», «русина­ми» та «українофілами» (українцями).
The foundation of the development іn the humanities is а language. lt is perceived as а medium of national val­ues, which aremirrored іn historical and cultural heritage, ёthnomental and religious artefacts. The article deals with the development peculiaritiesin the humanities curriculum of Transcarpathia іn 1919-1939, during the problematic period called "the Zanguage question ". lt alsodeals with difficult circumstances which were caused bу opposition be­tween representative of dijferent schools concerning "thelanguage question" such as Russophiles, Ruthenians and Narodovets movment (Ukrainians).
Опис: https://drive.google.com/file/d/1KZqHW56yMEWt3To-FYabftN20uhf1h6t/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70463
Розташовується у зібраннях:Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6). 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка.pdf295.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.