Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70463
Назва: | Вплив мовного питання на розвиток змісту гуманітарної освіти в школах Підкарпатської Русі |
Інші назви: | Тhе influence оf the language question оn the development of the liumani-ties education іn the Carpatliian Rus. |
Автори: | Депчинська, Іветта Аттіліївна Росул, Василь Васильович |
Ключові слова: | гуманітарна освіта,, мовне питання, школа,, Закарпаття,, education іn humanities,, school,, Thranscarpathia,, language question. |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | УжНУ " Говерла" |
Бібліографічний опис: | Депчинська, І. Вплив мовного питання на розвиток змісту гуманітарної освіти в школах Підкарпатської Русі / І. Депчинська, В. Росул // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 36–42. – Бібліогр.: с. 41–42 (15 назв). – рез. укр., англ. |
Серія/номер: | Педагогічні інновації у фаховій освіті; |
Короткий огляд (реферат): | Основою розвитку гуманітарного знат-tя є мова, як носій національних цінностей, відображених в історико-культурному спадку, етно-ментальних та релігійних артефактах. У статті розкриваються особливості розвитку змісту шкільної гуманітарної освіти на Закарпатті в період 1919-1939 рр. в умовах існування проблеми, що отримала назву «мовне питання». Розкриваються складні обставини, породженні протистоянням між представниками різних напрямів, щодо питання мови навчання мови у школі: «русофілами», «русинами» та «українофілами» (українцями). The foundation of the development іn the humanities is а language. lt is perceived as а medium of national values, which aremirrored іn historical and cultural heritage, ёthnomental and religious artefacts. The article deals with the development peculiaritiesin the humanities curriculum of Transcarpathia іn 1919-1939, during the problematic period called "the Zanguage question ". lt alsodeals with difficult circumstances which were caused bу opposition between representative of dijferent schools concerning "thelanguage question" such as Russophiles, Ruthenians and Narodovets movment (Ukrainians). |
Опис: | https://drive.google.com/file/d/1KZqHW56yMEWt3To-FYabftN20uhf1h6t/view?usp=sharing |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70463 |
Розташовується у зібраннях: | Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6). 2015 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Титулка.pdf | 295.3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.