Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70516
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бабак, С. А. | - |
dc.contributor.author | Стаднік, Анатолій Володимирович | - |
dc.contributor.author | Мельник, Ю. Б. | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-12T12:29:15Z | - |
dc.date.available | 2025-02-12T12:29:15Z | - |
dc.date.issued | 2020-09-30 | - |
dc.identifier.citation | Babak, S. A., Stadnik, A. V., & Melnyk, Yu. B. (2020). Psykholoho-pedahohichni zasady formuvannia profesiinykh kompetentnostei maibutnikh ofitseriv-psykholohiv [Psychological and Pedagogical Grounds for the Formation of Professional Competences of Future Officers-Psychologists]. International Journal of Education and Science, 3(3), 20– 28. https://doi.org/10.26697/ijes.2020.3.4 [in Ukrainian] | uk |
dc.identifier.other | УДК 159.9:37.013.77:355.23:005.336.2 | - |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.26697/ijes.2020.3.4 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70516 | - |
dc.description | https://doi.org/10.26697/ijes.2020.3.4 | uk |
dc.description.abstract | Підготовка майбутніх офіцерів-психологів на військовій кафедрі закладу вищої освіти (ЗВО) передбачає формування низки компетентностей, однією із важливих є професійна компетентність. Це передбачає вирішення певних завдань щодо якісної підготовки офіцерів-психологів, поліпшення викладання у військових ЗВО та покращення організації та методики роботи з особовим складом Збройних Сил України. Мета дослідження: визначити психолого-педагогічні засади формування професійних компетентностей майбутніх офіцерів-психологів під час навчання на військовій кафедрі ЗВО та на цій основі розробити модель формування професійної компетентності. Методологія дослідження базується на компетентністному підході до формування професійно значущих якостей майбутніх офіцерів-психологів. Аналіз і узагальнення психолого-педагогічної, науково-методичної літератури з проблем організації навчання на військовій кафедрі ЗВО, розробка моделі професійної компетентності майбутнього військового психолога для вирішення компетентністно˗орієнтованих задач в освітньому процесі. Визначено, що специфіка професійної діяльності майбутніх офіцерів-психологів має стійку та потужну психолого-педагогічну складову, яка містить: психологічну діагностику, психологічну прогностику, психологічну профілактику, психологічне консультування, психологічну корекцію, психологічну реабілітацію, психологічний відбір та розстановку кадрів, просвітницько-пропагандистську та дослідницьку роботу, психологічну експертизу. Уточнено структуру складових професійної компетентності офіцера-психолога. З’ясовано психолого-педагогічні засади формування професійної компетентності офіцера-психолога, які становлять зміст умовної складової моделі професійної компетентності майбутнього військового психолога та містять три взаємопов’язаних між собою блоки: цільовий, змістовий, результативний. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | International Journal of Education and Science | uk |
dc.relation.ispartofseries | 3;3 | - |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | психологи | uk |
dc.subject | офіцери | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | модель | uk |
dc.title | Психолого-педагогічні засади формування професійних компетентностей майбутніх офіцерів-психологів | uk |
dc.title.alternative | Psykholoho-pedahohichni zasady formuvannia profesiinykh kompetentnostei maibutnikh ofitseriv-psykholohiv [Psychological and Pedagogical Grounds for the Formation of Professional Competences of Future Officers-Psychologists] | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
IJES.2020.3.4.pdf | 1.2 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.