Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70516
Назва: | Психолого-педагогічні засади формування професійних компетентностей майбутніх офіцерів-психологів |
Інші назви: | Psykholoho-pedahohichni zasady formuvannia profesiinykh kompetentnostei maibutnikh ofitseriv-psykholohiv [Psychological and Pedagogical Grounds for the Formation of Professional Competences of Future Officers-Psychologists] |
Автори: | Бабак, С. А. Стаднік, Анатолій Володимирович Мельник, Ю. Б. |
Ключові слова: | освіта, психологи, офіцери, компетентність, модель |
Дата публікації: | 30-вер-2020 |
Видавництво: | International Journal of Education and Science |
Бібліографічний опис: | Babak, S. A., Stadnik, A. V., & Melnyk, Yu. B. (2020). Psykholoho-pedahohichni zasady formuvannia profesiinykh kompetentnostei maibutnikh ofitseriv-psykholohiv [Psychological and Pedagogical Grounds for the Formation of Professional Competences of Future Officers-Psychologists]. International Journal of Education and Science, 3(3), 20– 28. https://doi.org/10.26697/ijes.2020.3.4 [in Ukrainian] |
Серія/номер: | 3;3 |
Короткий огляд (реферат): | Підготовка майбутніх офіцерів-психологів на військовій кафедрі закладу вищої освіти (ЗВО) передбачає формування низки компетентностей, однією із важливих є професійна компетентність. Це передбачає вирішення певних завдань щодо якісної підготовки офіцерів-психологів, поліпшення викладання у військових ЗВО та покращення організації та методики роботи з особовим складом Збройних Сил України. Мета дослідження: визначити психолого-педагогічні засади формування професійних компетентностей майбутніх офіцерів-психологів під час навчання на військовій кафедрі ЗВО та на цій основі розробити модель формування професійної компетентності. Методологія дослідження базується на компетентністному підході до формування професійно значущих якостей майбутніх офіцерів-психологів. Аналіз і узагальнення психолого-педагогічної, науково-методичної літератури з проблем організації навчання на військовій кафедрі ЗВО, розробка моделі професійної компетентності майбутнього військового психолога для вирішення компетентністно˗орієнтованих задач в освітньому процесі. Визначено, що специфіка професійної діяльності майбутніх офіцерів-психологів має стійку та потужну психолого-педагогічну складову, яка містить: психологічну діагностику, психологічну прогностику, психологічну профілактику, психологічне консультування, психологічну корекцію, психологічну реабілітацію, психологічний відбір та розстановку кадрів, просвітницько-пропагандистську та дослідницьку роботу, психологічну експертизу. Уточнено структуру складових професійної компетентності офіцера-психолога. З’ясовано психолого-педагогічні засади формування професійної компетентності офіцера-психолога, які становлять зміст умовної складової моделі професійної компетентності майбутнього військового психолога та містять три взаємопов’язаних між собою блоки: цільовий, змістовий, результативний. |
Опис: | https://doi.org/10.26697/ijes.2020.3.4 |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://doi.org/10.26697/ijes.2020.3.4 https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70516 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
IJES.2020.3.4.pdf | 1.2 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.