Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70516
Title: Психолого-педагогічні засади формування професійних компетентностей майбутніх офіцерів-психологів
Other Titles: Psykholoho-pedahohichni zasady formuvannia profesiinykh kompetentnostei maibutnikh ofitseriv-psykholohiv [Psychological and Pedagogical Grounds for the Formation of Professional Competences of Future Officers-Psychologists]
Authors: Бабак, С. А.
Стаднік, Анатолій Володимирович
Мельник, Ю. Б.
Keywords: освіта, психологи, офіцери, компетентність, модель
Issue Date: 30-Sep-2020
Publisher: International Journal of Education and Science
Citation: Babak, S. A., Stadnik, A. V., & Melnyk, Yu. B. (2020). Psykholoho-pedahohichni zasady formuvannia profesiinykh kompetentnostei maibutnikh ofitseriv-psykholohiv [Psychological and Pedagogical Grounds for the Formation of Professional Competences of Future Officers-Psychologists]. International Journal of Education and Science, 3(3), 20– 28. https://doi.org/10.26697/ijes.2020.3.4 [in Ukrainian]
Series/Report no.: 3;3
Abstract: Підготовка майбутніх офіцерів-психологів на військовій кафедрі закладу вищої освіти (ЗВО) передбачає формування низки компетентностей, однією із важливих є професійна компетентність. Це передбачає вирішення певних завдань щодо якісної підготовки офіцерів-психологів, поліпшення викладання у військових ЗВО та покращення організації та методики роботи з особовим складом Збройних Сил України. Мета дослідження: визначити психолого-педагогічні засади формування професійних компетентностей майбутніх офіцерів-психологів під час навчання на військовій кафедрі ЗВО та на цій основі розробити модель формування професійної компетентності. Методологія дослідження базується на компетентністному підході до формування професійно значущих якостей майбутніх офіцерів-психологів. Аналіз і узагальнення психолого-педагогічної, науково-методичної літератури з проблем організації навчання на військовій кафедрі ЗВО, розробка моделі професійної компетентності майбутнього військового психолога для вирішення компетентністно˗орієнтованих задач в освітньому процесі. Визначено, що специфіка професійної діяльності майбутніх офіцерів-психологів має стійку та потужну психолого-педагогічну складову, яка містить: психологічну діагностику, психологічну прогностику, психологічну профілактику, психологічне консультування, психологічну корекцію, психологічну реабілітацію, психологічний відбір та розстановку кадрів, просвітницько-пропагандистську та дослідницьку роботу, психологічну експертизу. Уточнено структуру складових професійної компетентності офіцера-психолога. З’ясовано психолого-педагогічні засади формування професійної компетентності офіцера-психолога, які становлять зміст умовної складової моделі професійної компетентності майбутнього військового психолога та містять три взаємопов’язаних між собою блоки: цільовий, змістовий, результативний.
Description: https://doi.org/10.26697/ijes.2020.3.4
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://doi.org/10.26697/ijes.2020.3.4
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70516
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IJES.2020.3.4.pdf1.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.