Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70578
Title: | Використання інформаційних ресурсів у змісті психолого-педагогічної підготовки майбутніх соціальних педагогів |
Other Titles: | Use оf information resources іn the context оf psychological-pedagogical preparation оf the future social teachers. |
Authors: | Клюй, Любов Вікторівна |
Keywords: | інформаційні ресурси,, інтерв'ювання., психолого-педагогічна підготовка, майбутні cоціальні педагоги,, анкетування,, information resources, interview., psychological and pedagogical training,, the future social teachers,, questioning,, interview. |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | УжНУ " Говерла" |
Citation: | Клюй, Л. Використання інформаційних ресурсів у змісті психолого-педагогічної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Л. Клюй // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – №Вип. 1 (6). – С. 125–130. – рез. укр., англ. |
Series/Report no.: | Педагогічні інновації у фаховій освіті; |
Abstract: | Підготовка соціальних педагогів має основу для формування підготовленості до фахової діяльності, яка виявляється як операційне утворення, що безпечує вміння розв'язувати соціально-педагогічні завдання із застосовуванням електронних засобів навчання. Тhе publication described the direction of application of information technologies іn the content of the psychological-pedagogical training of future social workers for example, data questionnaires and interview. |
Description: | https://drive.google.com/file/d/1rFmvndEXGDZS_Ih2GZrDNKBmoWe0SpSa/view?usp=sharing |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70578 |
Appears in Collections: | Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6). 2015 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка.pdf | 295.3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.