Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70578
Название: Використання інформаційних ресурсів у змісті психолого-педагогічної підготовки майбутніх соціальних педагогів
Другие названия: Use оf information resources іn the context оf psychological-pedagogical preparation оf the future social teachers.
Авторы: Клюй, Любов Вікторівна
Ключевые слова: інформаційні ресурси,, інтерв'ювання., психолого-педагогічна підготовка, майбутні cоціальні педагоги,, анкетування,, information resources, interview., psychological and pedagogical training,, the future social teachers,, questioning,, interview.
Дата публикации: 2015
Издательство: УжНУ " Говерла"
Библиографическое описание: Клюй, Л. Використання інформаційних ресурсів у змісті психолого-педагогічної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Л. Клюй // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – №Вип. 1 (6). – С. 125–130. – рез. укр., англ.
Серия/номер: Педагогічні інновації у фаховій освіті;
Краткий осмотр (реферат): Підготовка соціальних педагогів має основу для формування підготовленості до фахової діяльності, яка виявляється як операційне утворення, що безпечує вміння розв'язувати соціально-педагогічні завдання із застосовуванням електронних засобів навчання.
Тhе publication described the direction of application of information technologies іn the content of the psychological-pedagogical training of future social workers for example, data questionnaires and interview.
Описание: https://drive.google.com/file/d/1rFmvndEXGDZS_Ih2GZrDNKBmoWe0SpSa/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70578
Располагается в коллекциях:Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6). 2015

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Титулка.pdf295.3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.