Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70607
Название: Роль соціального педагога в процесі опитування дитини, постраждалої від насильства або такої, що вчинила насильство
Другие названия: Тhе role оf the social pedagogue іn the process оf tlie survey оf а cliild, tlie victim оf а violence or the perpetrator оf а violence.
Авторы: Тунтуєва, Світлана Володимирівна
Ключевые слова: опитування дитини, ., фази опитування., дитина, постраждала від насильства, роль соціа­ного педагога
Дата публикации: 2015
Издательство: УжНУ " Говерла"
Библиографическое описание: Тунтуєва, С. Роль соціального педагога в процесі опитування дитини, постраждалої від насильства або такої, що вчинила насильство / С. Тунтуєва // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 171–174. – Бібліогр.: с. 174 (7 назв). – рез. укр., англ.
Серия/номер: Педагогічні інновації у фаховій освіті;
Краткий осмотр (реферат): В статті обtрунтовується доцільність залучення соціального педагога до проведення опитування дитини, постраждалої від насильства, або такої, що вчинила насильство.
The article substantiates the expediency оf attl'acting the social pedagogue to the process оf а social survey оf а child, the victim of а violence or the perpetrator of а violenc
Описание: https://drive.google.com/file/d/1TDHQIFkSQdWhvwyn9PzEpwyGLXldW997/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70607
Располагается в коллекциях:Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6). 2015

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Титулка.pdf295.3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.