Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70607
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТунтуєва, Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-02-14T09:39:11Z-
dc.date.available2025-02-14T09:39:11Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationТунтуєва, С. Роль соціального педагога в процесі опитування дитини, постраждалої від насильства або такої, що вчинила насильство / С. Тунтуєва // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 171–174. – Бібліогр.: с. 174 (7 назв). – рез. укр., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70607-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1TDHQIFkSQdWhvwyn9PzEpwyGLXldW997/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВ статті обtрунтовується доцільність залучення соціального педагога до проведення опитування дитини, постраждалої від насильства, або такої, що вчинила насильство.uk
dc.description.abstractThe article substantiates the expediency оf attl'acting the social pedagogue to the process оf а social survey оf а child, the victim of а violence or the perpetrator of а violencuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ " Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні інновації у фаховій освіті;-
dc.subjectопитування дитини, .uk
dc.subjectфази опитування.uk
dc.subjectдитинаuk
dc.subjectпостраждала від насильстваuk
dc.subjectроль соціа­ного педагогаuk
dc.titleРоль соціального педагога в процесі опитування дитини, постраждалої від насильства або такої, що вчинила насильствоuk
dc.title.alternativeТhе role оf the social pedagogue іn the process оf tlie survey оf а cliild, tlie victim оf а violence or the perpetrator оf а violence.uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:2015 / Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка.pdf295.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.