Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70607
Назва: Роль соціального педагога в процесі опитування дитини, постраждалої від насильства або такої, що вчинила насильство
Інші назви: Тhе role оf the social pedagogue іn the process оf tlie survey оf а cliild, tlie victim оf а violence or the perpetrator оf а violence.
Автори: Тунтуєва, Світлана Володимирівна
Ключові слова: опитування дитини, ., фази опитування., дитина, постраждала від насильства, роль соціа­ного педагога
Дата публікації: 2015
Видавництво: УжНУ " Говерла"
Бібліографічний опис: Тунтуєва, С. Роль соціального педагога в процесі опитування дитини, постраждалої від насильства або такої, що вчинила насильство / С. Тунтуєва // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 171–174. – Бібліогр.: с. 174 (7 назв). – рез. укр., англ.
Серія/номер: Педагогічні інновації у фаховій освіті;
Короткий огляд (реферат): В статті обtрунтовується доцільність залучення соціального педагога до проведення опитування дитини, постраждалої від насильства, або такої, що вчинила насильство.
The article substantiates the expediency оf attl'acting the social pedagogue to the process оf а social survey оf а child, the victim of а violence or the perpetrator of а violenc
Опис: https://drive.google.com/file/d/1TDHQIFkSQdWhvwyn9PzEpwyGLXldW997/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70607
Розташовується у зібраннях:Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6). 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка.pdf295.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.