Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70763
Title: | Значення служби педагогічного тестування (СПТ) у системі освіти США |
Other Titles: | Тhе Importance о/ Educational Testing Service (ETS) іn tlte System оf Education оf tlie USA. |
Authors: | Мишко, Світлана Анатоліївна |
Keywords: | служба педагогічного тестування,, академічні навички., ліцензування,, розробники тестів,, експерти в галузі оцінювання,, Educational Testing Service, academic ski/ls., test developers, experts іn assessment,, licensing,, academic skills. |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | УжНУ " Говерла" |
Citation: | Мишко, С. Значення служби педагогічного тестування (СПТ) у системі освіти США / С. Мишко // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 304–307. – Бібліогр.: с. 307 (13 назв). – рез. укр., англ. |
Series/Report no.: | Педагогічні інновації у фаховій освіті; |
Abstract: | В статті розглядаються проблеми діяльності Служби педагогічного тестування (СПТ) -некомерційної організації; діяльність якої спрямована на досягнення якості та справедливості в освіті для людей в усьому світі шляхом створення оцінювання на основі точних досліджень. The article deals with the problems of the Educational Testing Service activities as а nonprofit organization aimed at the achievement of advance quality and equity іn education for реорlе worldwide bу creating assessments based оn rigorous research. |
Description: | https://drive.google.com/file/d/1h2kTWOIW2x9hjkJg5owrbK8Zz1Ll05yO/view?usp=sharing |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70763 |
Appears in Collections: | Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6). 2015 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка.pdf | 295.3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.