Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70763
Назва: Значення служби педагогічного тестування (СПТ) у системі освіти США
Інші назви: Тhе Importance о/ Educational Testing Service (ETS) іn tlte System оf Education оf tlie USA.
Автори: Мишко, Світлана Анатоліївна
Ключові слова: служба педагогічного тестування,, академічні навички., ліцензування,, розробники тестів,, експерти в галузі оцінювання,, Educational Testing Service, academic ski/ls., test developers, experts іn assessment,, licensing,, academic skills.
Дата публікації: 2015
Видавництво: УжНУ " Говерла"
Бібліографічний опис: Мишко, С. Значення служби педагогічного тестування (СПТ) у системі освіти США / С. Мишко // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 304–307. – Бібліогр.: с. 307 (13 назв). – рез. укр., англ.
Серія/номер: Педагогічні інновації у фаховій освіті;
Короткий огляд (реферат): В статті розглядаються проблеми діяльності Служби педагогічного тестування (СПТ) -некомерційної організації; діяльність якої спрямована на досягнення якості та справедливості в освіті для людей в усьому світі шляхом створення оцінювання на основі точних досліджень.
The article deals with the problems of the Educational Testing Service activities as а nonprofit organization aimed at the achievement of advance quality and equity іn education for реорlе worldwide bу creating assessments based оn rigorous research.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1h2kTWOIW2x9hjkJg5owrbK8Zz1Ll05yO/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70763
Розташовується у зібраннях:Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6). 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка.pdf295.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.