Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70765
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОпачко, Магдалина Василівна-
dc.date.accessioned2025-02-19T08:12:29Z-
dc.date.available2025-02-19T08:12:29Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationОпачко, М. Моделювання у змісті підготовки педагога: теоретичний аспект / М. Опачко // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 313–318. – Бібліогр.: с. 318 (13 назв). – рез. укр., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70765-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1aM5cqywhdk5ArGD0ONp_6elyawzmsjtL/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractУ статті проаналізовано різні підходи до розуміння сутності моделювання. Моделю­вання як пізнавальний процес використовується при розробці моделей дослідження різних об'єктів, створенні моделей освітніх систем, а також у моделюванні професійної підгото­вки фахівців.uk
dc.description.abstractThe article has analyzed various approaches to understanding the essence of modeling.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ " Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні інновації у фаховій освіті;-
dc.subjectмоделювання,uk
dc.subjectметод пізнання,uk
dc.subjectпроцес створення моделей,uk
dc.subjectскладова професійної педагогічної діяльностіuk
dc.subjectmodeling,uk
dc.subjectthe process of models creation,uk
dc.subjectmethod of cognitionuk
dc.subjectcomponent of professional educational actviityuk
dc.titleМоделювання у змісті підготовки педагога: теоретичний аспектuk
dc.title.alternativeModeling іn tlie conttent оf а teaclier training: tlieoretical aspect.uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:2015 / Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка.pdf295.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.