Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70765
Назва: Моделювання у змісті підготовки педагога: теоретичний аспект
Інші назви: Modeling іn tlie conttent оf а teaclier training: tlieoretical aspect.
Автори: Опачко, Магдалина Василівна
Ключові слова: моделювання,, метод пізнання,, процес створення моделей,, складова професійної педагогічної діяльності, modeling,, the process of models creation,, method of cognition, component of professional educational actviity
Дата публікації: 2015
Видавництво: УжНУ " Говерла"
Бібліографічний опис: Опачко, М. Моделювання у змісті підготовки педагога: теоретичний аспект / М. Опачко // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 313–318. – Бібліогр.: с. 318 (13 назв). – рез. укр., англ.
Серія/номер: Педагогічні інновації у фаховій освіті;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано різні підходи до розуміння сутності моделювання. Моделю­вання як пізнавальний процес використовується при розробці моделей дослідження різних об'єктів, створенні моделей освітніх систем, а також у моделюванні професійної підгото­вки фахівців.
The article has analyzed various approaches to understanding the essence of modeling.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1aM5cqywhdk5ArGD0ONp_6elyawzmsjtL/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70765
Розташовується у зібраннях:Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6). 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка.pdf295.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.