Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70765
Назва: | Моделювання у змісті підготовки педагога: теоретичний аспект |
Інші назви: | Modeling іn tlie conttent оf а teaclier training: tlieoretical aspect. |
Автори: | Опачко, Магдалина Василівна |
Ключові слова: | моделювання,, метод пізнання,, процес створення моделей,, складова професійної педагогічної діяльності, modeling,, the process of models creation,, method of cognition, component of professional educational actviity |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | УжНУ " Говерла" |
Бібліографічний опис: | Опачко, М. Моделювання у змісті підготовки педагога: теоретичний аспект / М. Опачко // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 313–318. – Бібліогр.: с. 318 (13 назв). – рез. укр., англ. |
Серія/номер: | Педагогічні інновації у фаховій освіті; |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано різні підходи до розуміння сутності моделювання. Моделювання як пізнавальний процес використовується при розробці моделей дослідження різних об'єктів, створенні моделей освітніх систем, а також у моделюванні професійної підготовки фахівців. The article has analyzed various approaches to understanding the essence of modeling. |
Опис: | https://drive.google.com/file/d/1aM5cqywhdk5ArGD0ONp_6elyawzmsjtL/view?usp=sharing |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70765 |
Розташовується у зібраннях: | Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6). 2015 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Титулка.pdf | 295.3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.