Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70765
Title: Моделювання у змісті підготовки педагога: теоретичний аспект
Other Titles: Modeling іn tlie conttent оf а teaclier training: tlieoretical aspect.
Authors: Опачко, Магдалина Василівна
Keywords: моделювання,, метод пізнання,, процес створення моделей,, складова професійної педагогічної діяльності, modeling,, the process of models creation,, method of cognition, component of professional educational actviity
Issue Date: 2015
Publisher: УжНУ " Говерла"
Citation: Опачко, М. Моделювання у змісті підготовки педагога: теоретичний аспект / М. Опачко // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 313–318. – Бібліогр.: с. 318 (13 назв). – рез. укр., англ.
Series/Report no.: Педагогічні інновації у фаховій освіті;
Abstract: У статті проаналізовано різні підходи до розуміння сутності моделювання. Моделю­вання як пізнавальний процес використовується при розробці моделей дослідження різних об'єктів, створенні моделей освітніх систем, а також у моделюванні професійної підгото­вки фахівців.
The article has analyzed various approaches to understanding the essence of modeling.
Description: https://drive.google.com/file/d/1aM5cqywhdk5ArGD0ONp_6elyawzmsjtL/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70765
Appears in Collections:Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6). 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка.pdf295.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.