Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70765
Название: | Моделювання у змісті підготовки педагога: теоретичний аспект |
Другие названия: | Modeling іn tlie conttent оf а teaclier training: tlieoretical aspect. |
Авторы: | Опачко, Магдалина Василівна |
Ключевые слова: | моделювання,, метод пізнання,, процес створення моделей,, складова професійної педагогічної діяльності, modeling,, the process of models creation,, method of cognition, component of professional educational actviity |
Дата публикации: | 2015 |
Издательство: | УжНУ " Говерла" |
Библиографическое описание: | Опачко, М. Моделювання у змісті підготовки педагога: теоретичний аспект / М. Опачко // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 313–318. – Бібліогр.: с. 318 (13 назв). – рез. укр., англ. |
Серия/номер: | Педагогічні інновації у фаховій освіті; |
Краткий осмотр (реферат): | У статті проаналізовано різні підходи до розуміння сутності моделювання. Моделювання як пізнавальний процес використовується при розробці моделей дослідження різних об'єктів, створенні моделей освітніх систем, а також у моделюванні професійної підготовки фахівців. The article has analyzed various approaches to understanding the essence of modeling. |
Описание: | https://drive.google.com/file/d/1aM5cqywhdk5ArGD0ONp_6elyawzmsjtL/view?usp=sharing |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70765 |
Располагается в коллекциях: | Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6). 2015 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Титулка.pdf | 295.3 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.