Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70765
Название: Моделювання у змісті підготовки педагога: теоретичний аспект
Другие названия: Modeling іn tlie conttent оf а teaclier training: tlieoretical aspect.
Авторы: Опачко, Магдалина Василівна
Ключевые слова: моделювання,, метод пізнання,, процес створення моделей,, складова професійної педагогічної діяльності, modeling,, the process of models creation,, method of cognition, component of professional educational actviity
Дата публикации: 2015
Издательство: УжНУ " Говерла"
Библиографическое описание: Опачко, М. Моделювання у змісті підготовки педагога: теоретичний аспект / М. Опачко // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 313–318. – Бібліогр.: с. 318 (13 назв). – рез. укр., англ.
Серия/номер: Педагогічні інновації у фаховій освіті;
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано різні підходи до розуміння сутності моделювання. Моделю­вання як пізнавальний процес використовується при розробці моделей дослідження різних об'єктів, створенні моделей освітніх систем, а також у моделюванні професійної підгото­вки фахівців.
The article has analyzed various approaches to understanding the essence of modeling.
Описание: https://drive.google.com/file/d/1aM5cqywhdk5ArGD0ONp_6elyawzmsjtL/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70765
Располагается в коллекциях:Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6). 2015

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Титулка.pdf295.3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.