Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70767
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПостригач, Надія Олегівна-
dc.date.accessioned2025-02-19T08:37:22Z-
dc.date.available2025-02-19T08:37:22Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПостригач, Н. Дослідницько-орієнтована модель професійного розвитку вчителя / Н. Постригач // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 330–334. – Бібліогр.: с. 333–334 (15 назв). – рез. укр., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70767-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1I60nDLjZwVRFXM4cync3FGYd5gfNcbsf/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractУ статті обtрунтувано дослідницько-орієнтовану модель професійного розвитку вчи­телів. Дослідницька-орієнтована педагогічна освіта уможливлює академічний дослідницько-­орієнтований підхід, який наголошує на педагогічному мисленні та рефлексії:uk
dc.description.abstractThe purpose of the article is to analyze and reasoning of reseш-ch- oriented model of teachers 'professional development.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ " Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні інновації у фаховій освіті;-
dc.subjectмодель,uk
dc.subjectпрофесія вчителя.uk
dc.subjectдослідницько-орієнтований підхід;uk
dc.subjectпедагогічне мислення;uk
dc.subjectпедагогічна освіта,uk
dc.subjectпрофесійний розви­токuk
dc.subjectрефлексивна практика,uk
dc.titleДослідницько-орієнтована модель професійного розвитку вчителяuk
dc.title.alternativeResearch-oriented model of teacher professional development.uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:2015 / Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка.pdf295.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.