Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70767
Название: Дослідницько-орієнтована модель професійного розвитку вчителя
Другие названия: Research-oriented model of teacher professional development.
Авторы: Постригач, Надія Олегівна
Ключевые слова: модель,, професія вчителя., дослідницько-орієнтований підхід;, педагогічне мислення;, педагогічна освіта,, професійний розви­ток, рефлексивна практика,
Дата публикации: 2015
Издательство: УжНУ " Говерла"
Библиографическое описание: Постригач, Н. Дослідницько-орієнтована модель професійного розвитку вчителя / Н. Постригач // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 330–334. – Бібліогр.: с. 333–334 (15 назв). – рез. укр., англ.
Серия/номер: Педагогічні інновації у фаховій освіті;
Краткий осмотр (реферат): У статті обtрунтувано дослідницько-орієнтовану модель професійного розвитку вчи­телів. Дослідницька-орієнтована педагогічна освіта уможливлює академічний дослідницько-­орієнтований підхід, який наголошує на педагогічному мисленні та рефлексії:
The purpose of the article is to analyze and reasoning of reseш-ch- oriented model of teachers 'professional development.
Описание: https://drive.google.com/file/d/1I60nDLjZwVRFXM4cync3FGYd5gfNcbsf/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70767
Располагается в коллекциях:Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6). 2015

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Титулка.pdf295.3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.