Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70767
Назва: Дослідницько-орієнтована модель професійного розвитку вчителя
Інші назви: Research-oriented model of teacher professional development.
Автори: Постригач, Надія Олегівна
Ключові слова: модель,, професія вчителя., дослідницько-орієнтований підхід;, педагогічне мислення;, педагогічна освіта,, професійний розви­ток, рефлексивна практика,
Дата публікації: 2015
Видавництво: УжНУ " Говерла"
Бібліографічний опис: Постригач, Н. Дослідницько-орієнтована модель професійного розвитку вчителя / Н. Постригач // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 330–334. – Бібліогр.: с. 333–334 (15 назв). – рез. укр., англ.
Серія/номер: Педагогічні інновації у фаховій освіті;
Короткий огляд (реферат): У статті обtрунтувано дослідницько-орієнтовану модель професійного розвитку вчи­телів. Дослідницька-орієнтована педагогічна освіта уможливлює академічний дослідницько-­орієнтований підхід, який наголошує на педагогічному мисленні та рефлексії:
The purpose of the article is to analyze and reasoning of reseш-ch- oriented model of teachers 'professional development.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1I60nDLjZwVRFXM4cync3FGYd5gfNcbsf/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70767
Розташовується у зібраннях:Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6). 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка.pdf295.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.