Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70913
Title: Концептуальні аспекти системи управління маркетингової діяльності професійних футбольних клубів
Authors: Маріонда, Іван Іванович
Білевич, Олександр
Keywords: Концептуальні аспекти системи управління маркетингової діяльності професійних футбольних клубів, управління, маркетинг, професійні футбольні клуби
Issue Date: Feb-2025
Publisher: ДВНЗ «Ужгородський національний університет»
Citation: Білевич Олександр. Концептуальні аспекти системи управління маркетингової діяльності професійних футбольних клубів /Білевич О., Маріонда І.// Актуальні проблеми вдосконалення фізичного виховання і спорту в умовах нових викликів розвитку суспільства: збірник матеріалів ІІI студентської науково-практичної Інтернет-конференції кафедри фізичного виховання ДВНЗ «Ужгородський національний університет», 10-11 грудня 2024 р. Ужгород, 2025. – С.14-16. [Електронне видання].
Series/Report no.: Актуальні проблеми вдосконалення фізичного виховання і спорту в умовах нових викликів розвитку суспільства;ІІI студентська науково-практична Інтернет-конференція кафедри фізичного виховання ДВНЗ «Ужгородський національний університет»
Abstract: Метою роботи є вивчення системи управління маркетингом професійного футбольного клубу, напрямків та інструментів його маркетингової діяльності, особливостей піратського (ambush) маркетингу в міжнародній футбольній практиці та обґрунтування комплексу рекомендацій для реалізації маркетингових програм у футбольних клубах України.
Type: Text
Publication type: Тези до студентської статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70913
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри теорії та методики фізичної культури

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Білевич О.doc704 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.