Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70913
Назва: Концептуальні аспекти системи управління маркетингової діяльності професійних футбольних клубів
Автори: Маріонда, Іван Іванович
Білевич, Олександр
Ключові слова: Концептуальні аспекти системи управління маркетингової діяльності професійних футбольних клубів, управління, маркетинг, професійні футбольні клуби
Дата публікації: лют-2025
Видавництво: ДВНЗ «Ужгородський національний університет»
Бібліографічний опис: Білевич Олександр. Концептуальні аспекти системи управління маркетингової діяльності професійних футбольних клубів /Білевич О., Маріонда І.// Актуальні проблеми вдосконалення фізичного виховання і спорту в умовах нових викликів розвитку суспільства: збірник матеріалів ІІI студентської науково-практичної Інтернет-конференції кафедри фізичного виховання ДВНЗ «Ужгородський національний університет», 10-11 грудня 2024 р. Ужгород, 2025. – С.14-16. [Електронне видання].
Серія/номер: Актуальні проблеми вдосконалення фізичного виховання і спорту в умовах нових викликів розвитку суспільства;ІІI студентська науково-практична Інтернет-конференція кафедри фізичного виховання ДВНЗ «Ужгородський національний університет»
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є вивчення системи управління маркетингом професійного футбольного клубу, напрямків та інструментів його маркетингової діяльності, особливостей піратського (ambush) маркетингу в міжнародній футбольній практиці та обґрунтування комплексу рекомендацій для реалізації маркетингових програм у футбольних клубах України.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до студентської статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70913
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри теорії та методики фізичної культури

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білевич О.doc704 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.