Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70913
Название: Концептуальні аспекти системи управління маркетингової діяльності професійних футбольних клубів
Авторы: Маріонда, Іван Іванович
Білевич, Олександр
Ключевые слова: Концептуальні аспекти системи управління маркетингової діяльності професійних футбольних клубів, управління, маркетинг, професійні футбольні клуби
Дата публикации: фев-2025
Издательство: ДВНЗ «Ужгородський національний університет»
Библиографическое описание: Білевич Олександр. Концептуальні аспекти системи управління маркетингової діяльності професійних футбольних клубів /Білевич О., Маріонда І.// Актуальні проблеми вдосконалення фізичного виховання і спорту в умовах нових викликів розвитку суспільства: збірник матеріалів ІІI студентської науково-практичної Інтернет-конференції кафедри фізичного виховання ДВНЗ «Ужгородський національний університет», 10-11 грудня 2024 р. Ужгород, 2025. – С.14-16. [Електронне видання].
Серия/номер: Актуальні проблеми вдосконалення фізичного виховання і спорту в умовах нових викликів розвитку суспільства;ІІI студентська науково-практична Інтернет-конференція кафедри фізичного виховання ДВНЗ «Ужгородський національний університет»
Краткий осмотр (реферат): Метою роботи є вивчення системи управління маркетингом професійного футбольного клубу, напрямків та інструментів його маркетингової діяльності, особливостей піратського (ambush) маркетингу в міжнародній футбольній практиці та обґрунтування комплексу рекомендацій для реалізації маркетингових програм у футбольних клубах України.
Тип: Text
Тип публикации: Тези до студентської статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70913
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри теорії та методики фізичної культури

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Білевич О.doc704 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.