Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70935
Title: Шляхи оптимізації бренд-менеджменту транснаціональних корпорацій (на прикладі компаній McDonald’s і Starbucks)
Other Titles: WAYS TO OPTIMIZE BRAND MANAGEMENT OF MULTINATIONAL CORPORATIONS (USING THE EXAMPLE OF MCDONALD’S AND STARBUCKS)
Authors: Заяць, Олена Іванівна
Мицик, С. П.
Keywords: бренд-менеджмент, транснаціональні корпорації, брендингова стратегія, McDonald’s, Starbucks, цифрові стратегії, глобальний ринок, диференціація бізнесу
Issue Date: 2024
Publisher: Науковий вісник Ужгородського національного університету
Citation: Заяць, О. І. Шляхи оптимізації бренд-менеджменту транснаціональних корпорацій (на прикладі компаній McDonald’s і Starbucks) / О. І. Заяць, С. П. Мицик // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Король (голов. ред.), М. М. Палінчак, Я. П. Дроздовський та ін. – Ужгород : Видавничий дім: Гельветика, – 2024. – Вип. 53. – С. 27–33. – Бібліогр.: с. 32–33 (12 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk- econom.uzhnu.uz.ua/archive/53_2024ua/6.pdf
Abstract: У статті здійснено всебічне дослідження концептуальних засад бренд-менеджменту, розкрито його стратегічне значення для забезпечення ефективного функціонування транснаціональних корпорацій (ТНК). Проаналізовано структурні компоненти системи бренд-менеджменту в межах діяльності ТНК, із виокремленням методологічних підходів до його впровадження, що включають оцінку переваг, обмежень та прикладних наслідків. Проведено поглиблене дослідження бізнес-стратегій компаній McDonald’s і Starbucks, із детальним аналізом ключових елементів і результативності бренд-менеджменту Starbucks, а також визначено особливості формування та реалізації брендової стратегії McDonald’s на глобальному ринку. Окреслено проблемні аспекти застосування інструментарію бренд-менеджменту в діяльності ТНК, систематизовано стратегії оптимізації та модернізації процесів бренд-менеджменту, а також досліджено ефективність цифрових стратегій брендингу міжнародних компаній на глобальному ринку.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70935
Appears in Collections:Довідкові видання кафедри міжнародних економічних відносин
Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 53 - 2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf.crdownload325.94 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.