Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71261
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВронський, С. В.-
dc.contributor.authorАндрашко, Юрій Васильович-
dc.date.accessioned2025-03-04T11:17:56Z-
dc.date.available2025-03-04T11:17:56Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВронський, С. В. Динамічний підхід до формування тестових завдань / С. В. Вронський, Ю. В. Андрашко // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Математика і інформатика / редкол. : М.М. Маляр (голов. ред.), Г.І. Сливка-Тилищак та ін. – Ужгород : Вид-во УжНУ "Говерла", 2024. – Т. 45, вип. 2. – С. 153–163. – рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 162–163 (9 назв)uk
dc.identifier.issn2616-7700-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71261-
dc.description.abstractУ статтi запропоновано динамiчний пiдхiд до оцiнювання рiвня знань, що дозволяє безпосередньо пiд час проходження тесту виявити слабкi та сильнi сторони вступника в процесi навчання та майбутнього освоєння професiї. Динамiчне оцiнювання знань дозволяє з точки зору теорiї ймовiрностей та математичної статистики визначити, яка частка вiдповiдей, даних вступником, базується не на конкретних знаннях, а на факторi вгадування. Також придiлено увагу математичному моделюванню наближеного оцiнювання знань при виконаннi тестових завдань.uk
dc.description.abstractThe article proposes a dynamic approach to assessing the level of knowledge, which allows identifying the applicant’s strengths and weaknesses directly during the test-taking process, contributing to their learning and future professional development. Dynamic knowledge assessment enables, from the perspective of probability theory and mathematical statistics, the determination of what portion of the applicant’s responses are based not on specific knowledge but on the factor of guessing. The article also focuses on mathematical modeling for approximate knowledge assessment when performing test tasks.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesМатематика і інформатика;-
dc.subjectавтоматизована система оцiнюванняuk
dc.subjectякiсть оцiнювання рiвня знаньuk
dc.subjectдинамiчний пiдхiд до оцiнки рiвня знаньuk
dc.subjectвступникuk
dc.subjectздобувач вищої освiтиuk
dc.subjectautomated assessment systemuk
dc.subjectquality of knowledge level assessmentuk
dc.subjectdynamic approach to knowledge level assessmentuk
dc.subjectapplicantuk
dc.subjectstudent of higher educationuk
dc.titleДинамічний підхід до формування тестових завданьuk
dc.title.alternativeThe dynamic approach to the formation of test tasksuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:2024 / Науковий вісник УжНУ. Серія: Математика і інформатика. Випуск 45 (2)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ДИНАМIЧНИЙ ПIДХIД ДО ФОРМУВАННЯ ТЕСТОВИХ.pdf612.94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.