Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71261
Название: Динамічний підхід до формування тестових завдань
Другие названия: The dynamic approach to the formation of test tasks
Авторы: Вронський, С. В.
Андрашко, Юрій Васильович
Ключевые слова: автоматизована система оцiнювання, якiсть оцiнювання рiвня знань, динамiчний пiдхiд до оцiнки рiвня знань, вступник, здобувач вищої освiти, automated assessment system, quality of knowledge level assessment, dynamic approach to knowledge level assessment, applicant, student of higher education
Дата публикации: 2024
Издательство: Вид-во УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Вронський, С. В. Динамічний підхід до формування тестових завдань / С. В. Вронський, Ю. В. Андрашко // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Математика і інформатика / редкол. : М.М. Маляр (голов. ред.), Г.І. Сливка-Тилищак та ін. – Ужгород : Вид-во УжНУ "Говерла", 2024. – Т. 45, вип. 2. – С. 153–163. – рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 162–163 (9 назв)
Серия/номер: Математика і інформатика;
Краткий осмотр (реферат): У статтi запропоновано динамiчний пiдхiд до оцiнювання рiвня знань, що дозволяє безпосередньо пiд час проходження тесту виявити слабкi та сильнi сторони вступника в процесi навчання та майбутнього освоєння професiї. Динамiчне оцiнювання знань дозволяє з точки зору теорiї ймовiрностей та математичної статистики визначити, яка частка вiдповiдей, даних вступником, базується не на конкретних знаннях, а на факторi вгадування. Також придiлено увагу математичному моделюванню наближеного оцiнювання знань при виконаннi тестових завдань.
The article proposes a dynamic approach to assessing the level of knowledge, which allows identifying the applicant’s strengths and weaknesses directly during the test-taking process, contributing to their learning and future professional development. Dynamic knowledge assessment enables, from the perspective of probability theory and mathematical statistics, the determination of what portion of the applicant’s responses are based not on specific knowledge but on the factor of guessing. The article also focuses on mathematical modeling for approximate knowledge assessment when performing test tasks.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71261
ISSN: 2616-7700
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Математика і інформатика. Випуск 45 № 2 - 2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ДИНАМIЧНИЙ ПIДХIД ДО ФОРМУВАННЯ ТЕСТОВИХ.pdf612.94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.