Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71261
Title: Динамічний підхід до формування тестових завдань
Other Titles: The dynamic approach to the formation of test tasks
Authors: Вронський, С. В.
Андрашко, Юрій Васильович
Keywords: автоматизована система оцiнювання, якiсть оцiнювання рiвня знань, динамiчний пiдхiд до оцiнки рiвня знань, вступник, здобувач вищої освiти, automated assessment system, quality of knowledge level assessment, dynamic approach to knowledge level assessment, applicant, student of higher education
Issue Date: 2024
Publisher: Вид-во УжНУ "Говерла"
Citation: Вронський, С. В. Динамічний підхід до формування тестових завдань / С. В. Вронський, Ю. В. Андрашко // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Математика і інформатика / редкол. : М.М. Маляр (голов. ред.), Г.І. Сливка-Тилищак та ін. – Ужгород : Вид-во УжНУ "Говерла", 2024. – Т. 45, вип. 2. – С. 153–163. – рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 162–163 (9 назв)
Series/Report no.: Математика і інформатика;
Abstract: У статтi запропоновано динамiчний пiдхiд до оцiнювання рiвня знань, що дозволяє безпосередньо пiд час проходження тесту виявити слабкi та сильнi сторони вступника в процесi навчання та майбутнього освоєння професiї. Динамiчне оцiнювання знань дозволяє з точки зору теорiї ймовiрностей та математичної статистики визначити, яка частка вiдповiдей, даних вступником, базується не на конкретних знаннях, а на факторi вгадування. Також придiлено увагу математичному моделюванню наближеного оцiнювання знань при виконаннi тестових завдань.
The article proposes a dynamic approach to assessing the level of knowledge, which allows identifying the applicant’s strengths and weaknesses directly during the test-taking process, contributing to their learning and future professional development. Dynamic knowledge assessment enables, from the perspective of probability theory and mathematical statistics, the determination of what portion of the applicant’s responses are based not on specific knowledge but on the factor of guessing. The article also focuses on mathematical modeling for approximate knowledge assessment when performing test tasks.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71261
ISSN: 2616-7700
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Математика і інформатика. Випуск 45 № 2 - 2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДИНАМIЧНИЙ ПIДХIД ДО ФОРМУВАННЯ ТЕСТОВИХ.pdf612.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.