Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71261
Назва: | Динамічний підхід до формування тестових завдань |
Інші назви: | The dynamic approach to the formation of test tasks |
Автори: | Вронський, С. В. Андрашко, Юрій Васильович |
Ключові слова: | автоматизована система оцiнювання, якiсть оцiнювання рiвня знань, динамiчний пiдхiд до оцiнки рiвня знань, вступник, здобувач вищої освiти, automated assessment system, quality of knowledge level assessment, dynamic approach to knowledge level assessment, applicant, student of higher education |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Вид-во УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Вронський, С. В. Динамічний підхід до формування тестових завдань / С. В. Вронський, Ю. В. Андрашко // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Математика і інформатика / редкол. : М.М. Маляр (голов. ред.), Г.І. Сливка-Тилищак та ін. – Ужгород : Вид-во УжНУ "Говерла", 2024. – Т. 45, вип. 2. – С. 153–163. – рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 162–163 (9 назв) |
Серія/номер: | Математика і інформатика; |
Короткий огляд (реферат): | У статтi запропоновано динамiчний пiдхiд до оцiнювання рiвня знань, що дозволяє
безпосередньо пiд час проходження тесту виявити слабкi та сильнi сторони вступника
в процесi навчання та майбутнього освоєння професiї. Динамiчне оцiнювання знань
дозволяє з точки зору теорiї ймовiрностей та математичної статистики визначити, яка
частка вiдповiдей, даних вступником, базується не на конкретних знаннях, а на факторi вгадування. Також придiлено увагу математичному моделюванню наближеного
оцiнювання знань при виконаннi тестових завдань. The article proposes a dynamic approach to assessing the level of knowledge, which allows identifying the applicant’s strengths and weaknesses directly during the test-taking process, contributing to their learning and future professional development. Dynamic knowledge assessment enables, from the perspective of probability theory and mathematical statistics, the determination of what portion of the applicant’s responses are based not on specific knowledge but on the factor of guessing. The article also focuses on mathematical modeling for approximate knowledge assessment when performing test tasks. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71261 |
ISSN: | 2616-7700 |
Розташовується у зібраннях: | 2024 / Науковий вісник УжНУ. Серія: Математика і інформатика. Випуск 45 (2) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ДИНАМIЧНИЙ ПIДХIД ДО ФОРМУВАННЯ ТЕСТОВИХ.pdf | 612.94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.