Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71344
Title: Функціональна та клініко-лабораторна діагностика: Методична розробка для самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів
Other Titles: Функціональна та клініко-лабораторна діагностика: Методична розробка для самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів
Authors: Мальцева, Ольга Борисівна
Ляховець, Лариса Олексіївна
Keywords: методи діагностики хребта, нервової системи
Issue Date: Jun-2021
Publisher: Ужгород, ДВНЗ УжНУ
Citation: Мальцева О. Б., Ляховець Л. О. Функціональна та клініко-лабораторна діагностика: Методична розробка для самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів, частина 2. м. Ужгород, ДВНЗ УжНУ, 2021. 48 с.
Abstract: Пропоновані контрольні питання, тестові завдання з курсу «Функціональна та клініко-лабораторна діагностика» для студентів факультету здоров’я та фізичного виховання складені у відповідності до навчальної програми з даної дисципліни, в якій передбачений цикл лабораторних занять. Вони охоплюють усі розділи навчальної програми, і є основою для формування варіантів тестових завдань модульних контролів оцінки успішності студентів
Description: Пропоновані контрольні питання, тестові завдання з курсу «Функціональна та клініко-лабораторна діагностика» для студентів факультету здоров’я та фізичного виховання складені у відповідності до навчальної програми з даної дисципліни, в якій передбачений цикл лабораторних занять. Вони охоплюють усі розділи навчальної програми, і є основою для формування варіантів тестових завдань модульних контролів оцінки успішності студентів
Type: Text
Publication type: Методичні рекомендації
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71344
Appears in Collections:Навчально-методичні видання кафедри основ медицини

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2021 МЕТОДИЧ. Частина 2 функц та клін-лаб д-ка.doc284.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.