Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71532
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопик, Мар'яна Михайлівна-
dc.contributor.authorШулла, Роман Степанович-
dc.contributor.authorХанас, Уляна Ярославівна-
dc.date.accessioned2025-03-11T08:43:43Z-
dc.date.available2025-03-11T08:43:43Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71532-
dc.language.isoukuk
dc.publisherСучасні тренди, реалії і перспекетиви розвитку туризму та готельно-ресторанної справи: матеріали Міжнародної наукової конференції (23-24 травня 2024 р.) Хмельницький: ХНУ.uk
dc.titleЦінова політики підприємства готельно-ресторанного бізнесу: поняття та фактори впливу.uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnuk_tourism_hnu-22.08.24.pdf2.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.