Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71622
Title: | Значення розвитку пізнавальної діяльності студентів у формуванні професійної компетенції. |
Other Titles: | Значення розвитку пізнавальної діяльності студентів у формуванні професійної компетенції. |
Authors: | Мальцева, Ольга Борисівна |
Keywords: | студенти, освіта, компетентність |
Issue Date: | Feb-2024 |
Publisher: | Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», |
Citation: | Мальцева О. Значення розвитку пізнавальної діяльності студентів у формуванні професійної компетенції. Матеріали 78-ої підсумкової наукової конференції професорсько-викладацького складу факультету здоров’я та фізичного виховання ДВНЗ «Ужгородський національний університет». Уклад. д. пед. н. Стеблюк С.В., 28-29 лютого 2024 року. Ужгород, 2024. С. 44-48. |
Abstract: | У закладах середньої освіти, за даними вчених, розвивається уміння спілкування, особистісного зростання учнів, основи уміння та навичок ведення дебатів, діалогу, критичного мислення, уміння розв’язувати проблеми. Ці діалоги спрямовані на сприяння розумінню толерантності, взаєморозуміння та побудові конструктивного діалогу. |
Description: | У середовищі студентів рівень пізнавальної діяльності можна оцінити за певними результатами: досвід побутової та навчальної діяльності, рівень знань, умінь та навичок, уміння вирішення проблемних ситуацій, удосконалення емоційно-ціннісних відносин. Внаслідок дорослішання, розвитку умінь і навичок, формується та удосконалюється готовність до взаємодії у колективі, відбувається накопичення соціальних навиків особистості в процесі адаптації |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71622 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри основ медицини |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
КОнф виклад лютий 24.docx | 19.1 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.