Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71663
Назва: | Соціальний вплив засобів масової інформації як чинник конструювання зовнішньополітичної ідентичності держави |
Інші назви: | Social influence of mass media as a factor to construct foreign policy identity of the state |
Автори: | Цирфа, Ю. А. |
Ключові слова: | засоби масової інформації, зовнішньополітична ідентичність, держава, соціум, соціальний вплив, світогляд, mass media, foreign policy identity, state, society, social influence, worldview |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | УжНУ |
Бібліографічний опис: | Цирфа, Ю. А. Соціальний вплив засобів масової інформації як чинник конструювання зовнішньополітичної ідентичності держави / Ю. А. Цирфа // Регіональні студії: науковий збірник / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), Ю. О. Остапець, В. М. Бокоч та ін. – Ужгород : УжНУ, – 2018. – Вип. 13. – С. 52–56. – Бібліогр.: с. 56 (12 назв); рез. укр., англ. URL http://regionalstudies.uzhnu.uz.ua/archive/13/12.pdf |
Серія/номер: | Регіональні студії; |
Короткий огляд (реферат): | В умовах посилення ролі засобів масової інформації в усіх сферах життєдіяльності суспільства важливим видається їх вплив на соціально-політичний і культурний розвиток соціуму. Збільшення такого впливу прямо приводить
до видозміни ідентитетів населення тієї чи іншої держави, трансформуючи його ідентичність. Соціальна ідентичність зазнає впливу масової культури, що продукується засобами масової інформації, та часто вибудовується під
дією їхніх психологічних прийомів і маніпуляцій. Оскільки колективна ідентичність суспільства, що розвивається в
межах певної держави, є основою зовнішньополітичної ідентичності останньої, активна діяльність сучасних засобів
масової інформації позначається на процесі ідентифікації державного суб'єкта на міжнародній арені. Засвоєння
медійної культури нового зразка з боку соціуму трансформує набір світоглядних норм і символів, необхідних для
вибудовування зовнішньополітичної ідентичності держави. Відтак остання має знівельовувати наявний вплив засобів масової інформації задля збереження відносної стабільності процесу власної ідентифікації та вироблених
позицій у світовому політичному просторі. Due to increasing role of mass media in all the spheres of social life activities, their influence on social and political and cultural development of the society seems to be crucially important. The growth of such influence directly leads to the modification of people’s identity markers within a particular state and, therefore, transforms the latter’s identity. Mass culture produced by the media influences social identity which is also often built under the impact of their psychological techniques and manipulations. Since the collective identity of society that develops in a certain state is the basis of the latter’s foreign policy identity, the active actions of modern mass media affect the process of identification of the state on the international arena. Assimilation of a new media culture by the society transforms a set of worldview norms and symbols to be necessary for building a foreign policy identity of the state. Therefore, the latter should balance the existing influence of the media in order to preserve the relative stability of the process of its identification and the positions it has within the world political space. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71663 |
ISSN: | 2307-3322 |
Розташовується у зібраннях: | Регіональні студії №13 2018 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
СОЦІАЛЬНИЙ ВПЛИВ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ.pdf | 213.35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.