Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71890
Title: | Політична праксеологія і методологічна еволюція |
Other Titles: | Political praxeology and methodological evolution of political science |
Authors: | Бебик, В. М. |
Keywords: | влада, політичний ринок, політична праксеологія, політичний менеджмент, політичний маркетинг, політична комунікація, методологія, метод, government, political market, political praxeology, political management, political marketing, political communication, methodology, method |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | УжНУ |
Citation: | Бебик, В. М. Політична праксеологія і методологічна еволюція / В. М. Бебик // Регіональні студії: науковий збірник / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), Ю. О. Остапець, В. М. Бокоч та ін. – Ужгород : УжНУ, – 2017. – Вип. 10. – С. 5–12. – Бібліогр.: с. 12 (5 назв); рез. укр., англ. URL http://regionalstudies.uzhnu.uz.ua/archive/10/3.pdf |
Series/Report no.: | Регіональні студії; |
Abstract: | Система політичних наук загалом поділяється на такі групи наук: теоретичні (теорія та історія політичної думки,
теорія та історія держави і права, політична філософія, політична історія, політична ідеологія |і т. ін.), праксеологічні
(політичний менеджмент, політичний маркетинг, інформаційно-комунікаційний менеджмент) і теоретико-пракселогічні (політична психологія, політична соціологія, політичні комунікації, політична антропологія, політична культура,
етно-державознавство | т. ін.). Політичний менеджмент і маркетинг розглядаються в цій статті як науки, що регулюють політичний ринок. Види політичного менеджменту: менеджмент виборчої кампанії, урядовий менеджмент,
менеджмент політичної кампанії. Види політичного маркетингу: дослідження громадської думки, виборча інженерія,
політичне рекламування та іміджелогія. Особливе значення має система політичної комунікації. Види політичної
комунікації: через мас-медіа, організації, неформальні контакти. System of Political Science is divided into three major groups sciences: theoretical (theory and history of political thought, theory and history of law, political philosophy, political history, political ideology, and so on.), Praxeological (political management, political marketing, information — communicative management) and theoretical prakselohichni (political psychology, political sociology, political communication, political anthropology, political culture, ethnic gosudarstvovedenie and so on. al.). Political management and marketing are considered as the sciences that governs the political market. Types of political marketing: public opinion research, electoral engineering, political advertising and image study. Types of political mamagenent: campaign management, government management, management of political campaign of particular importance is the system of political communication. Types of political communication: through the media, organizations, informal contacts. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71890 |
ISSN: | 2307-3322 |
Appears in Collections: | Регіональні студії №10 2017 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПОЛІТИЧНА ПРАКСЕОЛОГІЯ І МЕТОДОЛОГІЧНА ЕВОЛЮЦІЯ.pdf | 237.53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.