Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/72272
Название: Піктограми як засіб невербальної комунікації в інклюзивному освітньому середовищі
Авторы: Потюк, Софія Василівна
Ключевые слова: піктограми, альтернативна і додаткова комунікація, діти з порушеннями психофізичного розвитку, інклюзивне освітнє середовище
Дата публикации: фев-2025
Издательство: Ужгород: ДВНЗ «УжНУ»
Библиографическое описание: Потюк С.В. Піктограми як засіб невербальної комунікації в інклюзивному освітньому середовищі. Матеріали 79-ої підсумкової наукової конференції професорсько-викладацького складу факультету здоров’я та фізичного виховання ДВНЗ «Ужгородський національний університет». Уклад. д. пед. н. Стеблюк С.В., 27-28 лютого 2025 року. Ужгород, 2025. С. 23-27.
Краткий осмотр (реферат): Питання початкової освіти в її сутнісному та інституційному вимірах вимагають координованих та зважених дій педагогів, фахівців та батьків з тим, що важливо створити інклюзивне освітнє середовище, в якому дитина з особливими освітніми потребами приймається такою, якою є, і різноманітність усвідомлюється як цінність.
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/72272
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Піктограми_compressed.pdf152.76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.