Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/724
Название: Формування самостійної пізнавальної активності у майбутніх офіцерів-прикордонників
Другие названия: Formation of independent cognitive activity in the future officers and border guards
Авторы: Мальцев, Андрій Юрійович
Ключевые слова: майбутні офіцери-прикордонники, самостійна пізнавальна діяльність, ознаки самостійності, педагогічні технології, педагогічні умови, професійне навчання
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Мальцев, А. Ю. Формування самостійної пізнавальної активності майбутніх офіцерів-прикордонників [Текст] / А. Ю. Мальцев // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 114–116. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 116 (11 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто питання формування самостій- ної пізнавальної активності, як основу набуття неперервної освіти. Подано аналіз літературних джерел з цього питання, педагогічні умови процесу і головні ознаки пізнавальної ак- тивності. Інформаційно-комунікаційні технології у навчанні є могутнім засобом підвищення розумової продуктивності, що дозволяють знайти шляхи вирішення актуальних педа- гогічних проблем і забезпечують оптимальне управління на- вчальним процесом. Їх головна властивість полягає в тому, що вони надають необмежені можливості для самостійної пізнавальної діяльності курсантів. Ключові слова: майбутні офіцери-прикордонники, само- стійна пізнавальна діяльність, ознаки самостійності, педа- гогічні технології, педагогічні умови, професійне навчання.
Описание: The paper deals with the formation of independent cognitive activity as a basis for obtaining continuing education. The analysis of the literature on this subject, consider the pedagogical conditions of the process and the essential features of cognitive activity. Informationcommunication technologies in education is a powerful way to improve mental performance that allows to find solutions of topical educational problems and ensure optimal management of the educational process. Their main feature is that they provide unlimited opportunities for independent learning of students. Key words: future officers, border guards, an independent cognitive activity, signs of independence, pedagogical conditions, educational technology, professional training.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/724
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.