Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/724
Назва: Формування самостійної пізнавальної активності у майбутніх офіцерів-прикордонників
Інші назви: Formation of independent cognitive activity in the future officers and border guards
Автори: Мальцев, Андрій Юрійович
Ключові слова: майбутні офіцери-прикордонники, самостійна пізнавальна діяльність, ознаки самостійності, педагогічні технології, педагогічні умови, професійне навчання
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Мальцев, А. Ю. Формування самостійної пізнавальної активності майбутніх офіцерів-прикордонників [Текст] / А. Ю. Мальцев // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 114–116. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 116 (11 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто питання формування самостій- ної пізнавальної активності, як основу набуття неперервної освіти. Подано аналіз літературних джерел з цього питання, педагогічні умови процесу і головні ознаки пізнавальної ак- тивності. Інформаційно-комунікаційні технології у навчанні є могутнім засобом підвищення розумової продуктивності, що дозволяють знайти шляхи вирішення актуальних педа- гогічних проблем і забезпечують оптимальне управління на- вчальним процесом. Їх головна властивість полягає в тому, що вони надають необмежені можливості для самостійної пізнавальної діяльності курсантів. Ключові слова: майбутні офіцери-прикордонники, само- стійна пізнавальна діяльність, ознаки самостійності, педа- гогічні технології, педагогічні умови, професійне навчання.
Опис: The paper deals with the formation of independent cognitive activity as a basis for obtaining continuing education. The analysis of the literature on this subject, consider the pedagogical conditions of the process and the essential features of cognitive activity. Informationcommunication technologies in education is a powerful way to improve mental performance that allows to find solutions of topical educational problems and ensure optimal management of the educational process. Their main feature is that they provide unlimited opportunities for independent learning of students. Key words: future officers, border guards, an independent cognitive activity, signs of independence, pedagogical conditions, educational technology, professional training.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/724
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.