Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73217
Title: РОЛЬ ГОТЕЛІВ У ФОРМУВАННІ ТУРИСТИЧНОГО БРЕНДУ КРАЇНИ
Other Titles: РОЛЬ ГОТЕЛІВ У ФОРМУВАННІ ТУРИСТИЧНОГО БРЕНДУ КРАЇНИ
Authors: Гуштан, Тетяна Вікторівна
Корсак, Роман Володимирович
Keywords: готель, бренд, туризм, імідж
Issue Date: 2025
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Гуштан Т. Корсак Р. РОЛЬ ГОТЕЛІВ У ФОРМУВАННІ ТУРИСТИЧНОГО БРЕНДУ КРАЇНИ. Наука і освіта України в умовах російсько-української війни: виклики та завдання в контексті національної безпеки. Том ІІІ / [Ред.: В. Ільницький, М. Галів]. Київ – Дрогобич – Львів – Переяслав – Ужгород – Запоріжжя: Видавничий дім «Гельветика», 2025. С.183-186
Abstract: Готелі відіграють важливу роль у формуванні туристичного бренду країни, будучи невід’ємною частиною туристичного досвіду. Вони не тільки надають комфортне проживання, але й відображають культурні, історичні та інноваційні особливості держави. Готельний сектор впливає на сприйняття країни туристами, створюючи унікальну атмосферу і підвищуючи рівень сервісу. Розглянемо ключові аспекти ролі готелів у формуванні туристичного бренду країни, включаючи вплив інноваційного обладнання, конкурентоспроможність, міжнародне співробітництво та історичний імідж країни.
Description: Для України розвиток готельного бізнесу з урахуванням світових стандартів та сучасних інновацій сприяє інтеграції у міжнародний туристичний ринок. Впровадження нових технологій, підтримка національних традицій та підвищення рівня обслуговування дозволять зміцнити позицію України як привабливого туристичного спрямування та покращити її міжнародний імідж .
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73217
ISBN: 978-617-554-489-1
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.