Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73478
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗеліч, Вікторія Вікторівна-
dc.date.accessioned2025-05-06T17:21:11Z-
dc.date.available2025-05-06T17:21:11Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМаркетинговий аналіз і аудит: методичні рекомендації з дисципліни/ уклад. В.В. Зеліч. – Ужгород : ДВНЗ «УжНУ», 2021. – 30 с.-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73478-
dc.language.isoukuk
dc.titleМаркетинговий аналіз і аудитuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeМетодичні рекомендаціїuk
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методичка Мар.аналіз і аудит 2021.docx73.31 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.