Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73478
Назва: Маркетинговий аналіз і аудит
Автори: Зеліч, Вікторія Вікторівна
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Маркетинговий аналіз і аудит: методичні рекомендації з дисципліни/ уклад. В.В. Зеліч. – Ужгород : ДВНЗ «УжНУ», 2021. – 30 с.
Тип: Text
Тип публікації: Методичні рекомендації
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73478
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методичка Мар.аналіз і аудит 2021.docx73.31 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.