Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73652
Назва: Читацький підхід до вивчення англомовної поезії студентами старших курсів університету
Інші назви: Reader's approach to the study of english poetry by senior students of the university
Автори: Мешко, Светлана Анатоліївна
Кишко, Ольга
Почепецька, Тетяна Миколаївна
Ключові слова: вивчення іноземних мов, якісне дослідження, вивченняпоезії іноземною мовою, читацький підхід до викладання англійської поезії, реакція читачів на поезію, цільова література, Foreign Language (FL) learning, a qualitative study, learning poetry in a foreign language, learning poetry in a foreign language, reader's approach to teaching english poetry, reader-responses to FL poetry, target literature
Дата публікації: 2024
Видавництво: Гельветика
Бібліографічний опис: Мишко С. А., Кишко О. В., Почепецька Т. М. Читацький підхід до вивчення англомовної поезії студентами старших курсів університету / С. А. Мешко, О. В. Кишко, Т. М. Почепецька // Вісник науки та освіти. – 2024. – № 4(22). – С. 339-350
Короткий огляд (реферат): Мета запропонованої розвідки полягає у дослідженні того як вивчення поезії іноземною мовою (англійською) сприймають студенти з рівнем підготовки вище середнього та просунутого ступеня. Дослідників цікавить, чи фонові знання англійської образної мови (лінгвостилістичних засобів) та англійської культури сприяють розумінню англомовної поезії студентами старших курсів. Учасниками проекту стануть близько 30 студентів освітньо-професійних програм «014 Середня освіта, Мова та література (англійська), 035 Філологія (Англійська мова та література) Переклад» факультету іноземної філології Ужгородського національного університету,Україна. Студентивізьмуть участь у якісному дослідженні, яке розгляне їхні відгуки на поезію англійською мовою. Методологія розвідки включатиме кілька інструментів: як анкету,що містить як запитання за шкалою Лайкерта, такі відкриті запитання, щоб з'ясувати їх ставлення до поезії, а також зібрати дані про їхній культурний досвід пов'язаний з англійською поезією, зокрема; дискусію та індивідуальне опитування для оцінки відповідей та процесу сприйняття поезії. Поезія іноземною мовою на заняттях з практичного курсу мови зазвичай розглядається як «комунікативне завдання», або завдання конструювання смислу, розширення словникового запасу, і є орієнтова-ною на розуміння тексту, естетична ж її цінність розглядається дуже рідко. Однак, читацький підхід до викладання англійської поезії може виявитися важливим інструментом вивчення англійської культури, стимулювання уяви, критичного та творчого мислення здобувачів. Відповіді здобувачів відображають те, як вони сприймають поезію, її естетичну та культурну інформацію (цінність). Результати дослідження можуть показати, чи є читання поезії на заняттях з англійської мови виправданою технікою для стимулювання та підвищення інтересу студентів до цільової літератури та літератури в цілому.
The aim of this future qualitative research is to study the responses of readers to learning poetry in a foreign language (English) in upper-intermediate and advanced FL (English) classroom. The researchers are concerned whether the background knowledge of FL (English) metaphoric language and culture move frontward poetry understanding by upper-intermediate and advanced FL learners. The participants will be around 30 students of "014 Secondary Education, Language and Literature (English), 035 Philology (English Language and Literature) Translation" in the Department of English Philology, Uzhhorod National University, Ukraine. The participants will be involved in a qualitative study that will consider their reader-responses to FL poetry. The methodology will comprise several instruments: a questionnaire that contains both Likert scale questions and open-ended questions to elicit their attitudes towards poetry, as well as to collect data about their cultural experience with English poetry in particular; a discussion, and an individual interview, to assess the reader-responses and the process of FL (English) poetry perception. FL poetry in the language classroom is usually regarded as a ‘communicative task’, or the task of meaning creation. The aesthetic value of poetry, included into reading curriculum only as a vocabulary-enhancing, understanding-oriented task, is seldom under consideration. However, reader-response approach to teaching FL poetry could prove to be an indispensable tool for learning FL culture, for stimulating the students’ imagination, critical and creative thinking. Reader-responses mirror the way the students perceive the poetry, its aesthetic and cultural information. The outcome of the study may show whether poetry reading in FL (English) classroom is the right modus operandi to promote reader-responses. The use of reader-response methodology may further the interests of the students towards the target literature and literature in general.
Опис: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2024-4(22)-339-350
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73652
ISSN: 2786-6165
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри англійської філології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11151-Текст статті-11210-1-10-20240511.pdf366.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.